En spændende og udfordrende arbejdsplads

Hos Columbus hjælper vi virksomheder med at accelere den digitale transformation af deres forretning. Vi forstår forretningsprocesser og har stor indsigt i og international erfaring med at udvikle, implementere, markedsføre og sælge innovative ERP- (Microsoft Dynamics) og software løsninger samt serviceydelser til produktion-, retail- og fødevareindustrien.

Som medarbejder hos Columbus bliver du en del af en internationalt koncern med mere end 25 års erfaring. Samlet er vi ca. 1300 medarbejdere i 10 lande og mere end 200 medarbejdere i Danmark fordelt på afdelinger i Ballerup, Søborg, Aarhus, Aalborg og Viborg.

Hos Columbus er vi stolte af vores medarbejdere, deres viden, kompetencer og evner til at skabe forretningsmæssige resultater for vores kunder.

Det er ikke svært, når først man ved hvordan ... 'Once you know how'!

Lokation
Aarhus, Aalborg eller Ballerup

Tiltrædelse
Snarest muligt

Ansøgningsfrist
Samtaler afholdes løbende

Søg stillingen

Tip en ven

Udskriv

Del på

Service Delivery Manager med stærke relations egenskaber søges

Vores kunder betyder alt for os, og vi vil gerne beholde dem for altid.

Til vores Customer Operations team, søger vi derfor en karismatisk og tillidsvækkende Service Delivery Manager, der kan medvirke til opbygningen af en stærk og varig relation til vores kunder. 

 

Customer Operations er en af hjørnestenene i Columbus’ ambition om at være Danmarks bedste sted at være kunde. Dette gør vi ved at sikre høj kvalitet og hurtig responstid. Samtidig ser vi det som vores opgave at kunne servicere internt i Columbus, så vores konsulenter kan forblive, og endog øge effektiviteten hos vores kunder.

Vores kernekompetencer er ERP, BI, webløsninger og portaler samt infrastruktur og drift, men vi er især gode til at tænke i sammenhængende forretningsløsninger for at øge brugernes effektivitet. Dette fokus på helheden praktiserer vi også inden for udvalgte brancher, hvor vi bidrager med både ekspertise og løsninger, som er skræddersyet til den enkelte branche.

 

Om jobbet..

I samarbejde med vores øvrige Customer Operations konsulenter, helpdesk og projektledere vil du deltage i den daglige varetagelse af vores kunder. Som Service Delivery Manager SDM, er det din fornemste opgave at føre tilsyn med service leverancer, vellykket kontrol, og rentabiliteten af en række projekter. Et centralt element i denne rolle er effektiv kommunikation med vores kunder for at udvikle stærke relationer og et langsigtet partnerskab. Det kræver en tillidsvækkende person, der forstår vores kunders scenarier.

Du bliver en del af en dynamisk og spændende hverdag, hvor opgaverne er mange, spændende og forskellige. Jobbet kan varetages fra vores kontor i Aarhus, Aalborg eller Ballerup.

 

Hvem er du…

Du er 100 meter mester i disciplinen ”service delivery” og tager helt naturligt lederskabet i store og komplekse IT projekter med flere interessenter og nationaliteter.

Du formår at skabe og vedligeholde den gode relation til kunden og dit team. Kundens tilfredshed er dit ansvar, og du drives af at videreudvikle kundens brug af IT som et strategisk værktøj. Du ønsker at prøve kræfter med nye udfordringer i en spændende branche og en dynamisk global virksomhed.

Vi søger dig, der:

  • Har forretningsmæssig forståelse og erfaring med ledelse af større IT projekter – nationale som internationale
  • Har stærke kompetencer i forretningsudvikling, ledelse og styring – herunder kontrakt, økonomi, risiko m.m
  • Har det teoretiske grundlag på plads – eks. certificering i ITIL, Prince2, IPMA eller lignende
  • Kan indgå i et team, og som er vant til at holde mange bolde i luften
  • Selv tager ansvar for arbejdsopgaver og dagligdagen generelt
  • Er udadvendt, god forhandler med godt humør, tillidsvækkende og troværdig
  • Er serviceminded og sælgende - og afslutter alle opgaver 100% med et højt kvalitetsniveau
  • Behersker engelsk i såvel skrift som tale

 

Vi tilbyder..

Ud over et udfordrende job med nationale og internationale opgaver, tilbyder vi dig først og fremmest en arbejdsplads med fantastiske kolleger, der er gode for en faglig stærk sparring og som har det rigtig sjovt sammen. Derudover tilbydes du en unik mulighed for at forme og udvikle håndteringen af kunder sammen med dine kolleger. En attraktiv ansættelse med bl.a. fleksibilitet, der får arbejde og fritid til at hænge sammen, ser vi som et selvfølge.

 

Din ansøgning..

Yderligere informationer omkring stillingen kan fås ved henvendelse til Director Lasse Bruhn på telefon 70 20 50 00.