En spændende og udfordrende arbejdsplads

Hos Columbus hjælper vi virksomheder med at accelere den digitale transformation af deres forretning. Vi forstår forretningsprocesser og har stor indsigt i og international erfaring med at udvikle, implementere, markedsføre og sælge innovative ERP- (Microsoft Dynamics) og software løsninger samt serviceydelser til produktion-, retail- og fødevareindustrien.

Som medarbejder hos Columbus bliver du en del af en internationalt koncern med mere end 25 års erfaring. Samlet er vi ca. 1300 medarbejdere i 10 lande og mere end 200 medarbejdere i Danmark fordelt på afdelinger i Ballerup, Søborg, Aarhus, Aalborg og Viborg.

Hos Columbus er vi stolte af vores medarbejdere, deres viden, kompetencer og evner til at skabe forretningsmæssige resultater for vores kunder.

Det er ikke svært, når først man ved hvordan ... 'Once you know how'!

Lokation
Aarhus, Aalborg eller Ballerup

Tiltrædelse
Snarest muligt

Ansøgningsfrist
Samtaler afholdes løbende

Søg stillingen

Tip en ven

Udskriv

Del på

Business Consultant med udpræget kundepleje-gen og erfaring inden for manufacturing eller supply chain søges

 

Vi vækster og har travlt i vores Customer Operations Consulting team. Vi søger derfor flere kolleger og har brug for serviceorienterede forretningskonsulenter, der kan medvirke til at skabe stærke og varige relationer til vores kunder.

Vores kunder betyder alt for os, og vi vil gerne beholde dem for altid.

 

Hos Columbus har vi organiseret vores kundevedligehold i en separat enhed - Customer Operations. Vi har værdiskabende services og serviceniveauer, som hjælper vores kunder med at optimere deres ERP-løsning og integrerede softwareløsninger.

Customer Operations er ikke blot support. Vi rådgiver vores kunder til at udvikle deres forretning, så de er klar til de udfordringer og forandringer der venter. Customer Operations er en af hjørnestenene i Columbus’ ambition om at være det bedste sted at være kunde. Det gør vi med høj kvalitet, hurtig responstid og professionel forretningsudvikling.

Vores kernekompetencer er Microsoft Dynamics AX/D365 samt relevante tillægsløsninger, men vi servicerer hele porteføljen omkring kundens løsning.

Som Business Consultant hos Columbus Customer Operations bliver du en del af et dedikeret team af forretningskonsulenter, der bruger tid på at sætte sig ind i kundens virksomhed og dennes forretningsmål. Det skaber værdi uanset om der er tale om en langsigtet udviklingsindsats eller akut eksperthjælp.

Du deltager i serviceringen af kunderne enten on-site eller via Skype og i tæt samarbejde med vores Service Delivery Managers og øvrige kolleger.

Du får din hverdag på vores kontor i Aarhus, Aalborg eller Ballerup alt efter hvad der passer dig bedst.

 

Hvem er du...

Du har igennem din karriere opbygget forretningsmæssig forståelse inden for områderne Manufacturing og/eller Supply Chain – meget gerne som konsulent inden for ERP.

Du kan være en konsulent, der ønsker en mindre udfarende hverdag, men brænder for fortsat at arbejde med Microsoft Dynamics AX/D365. Alternativt kan du også være ansat hos en slutbruger.

Dit teoretiske grundlag er i hvert fald på plads og er muligvis blevet suppleret med en ITIL certificering.

Du er meget serviceminded, positiv og sælgende ved enhver kundekontakt. Dit kvalitetsniveau er meget højt, og du afslutter dine opgaver 100%.

Du trives bedst med at indgå i et team og er generelt udadvendt og tillidsvækkende.

Da vi har globale kunder og kolleger i Indien, skal du beherske engelsk i både skrift og tale.

 

Vi tilbyder..

Ud over et udfordrende job med nationale og internationale opgaver, tilbyder vi dig først og fremmest en arbejdsplads med fantastiske kolleger, der er gode for en faglig stærk sparring og som har det sjovt sammen. Faktisk har vi det så godt kollegialt, at flere også gerne bruger fritiden sammen. Det kommer eksempelvis til udtryk, når startskuddet lyder til Nordic Race og DHL, og når sneen falder i de østrigske alper.

En attraktiv ansættelse med bl.a. fleksibilitet, der får arbejde og fritid til at hænge sammen, ser vi som et selvfølge.

 

Din ansøgning..

Yderligere informationer omkring stillingen kan fås ved henvendelse til Manager Britt Munk-Madsen på telefon 70 20 50 00.